April 12, 2002

Memeras Otak di PD...



"Imagine white sandy beaches, imagine seven finger piers reaching out into sea, imagine accomodations where the sea is beneath you and the sky above, imagine absolute tranquility, imagine sheer peacefulness, imagine pure relaxation, imagine charming atmosphere and imagine enchanting moments... this is no dream..."

Gitulah bunyi marketing gimmick yang PokNeng baca dari website resort yang PokNeng tumpangi untuk selama 3 hari di Port Dickson. Bagi memulakan projek HQ yang PokNeng jadi team membernya tu..semua yang terlibat berkumpul di sana. Semuanya bagi menyusun strategi dan mengenalpasti hasil yang akan dicapai.
Alhamdulillah, setelah berbincang dan memeras otak selamat 3 hari 3 malam - merancang dan mengatur strategi, kami lebih memahami objektif yang perlu dicapai dalam masa 3 bulan akan datang. Maklumlah, masing-masing didatangkan dari pelbagai jabatan dan bidang kepakaran. Persefahaman amat perlu dicapai. Kalau tak...susahlah. Company dah bersedia dengan peruntukan yang agak banyak untuk projek ni.

PokNeng: Moga terus sihat dan cekal dalam memikul tanggungjawab yang diamanahkan.

No comments: