April 12, 2003

EU-Asia E-Learning Conference 2003

Dari 10 hingga 12 April, PokNeng berkampung di PWTC menghadiri persidangan E-Learning yang dianjurkan oleh METEOR Sdn Bhd (Syarikat induk Open University Malaysia/Universiti Terbuka (UNITEM)) dan European Union. Disamping seminar dan pameran, diadakan juga "business matching" di mana syarikat-syarikat dari Europe mencari busines partner dari syarikat Malaysia. Seminar lebih bertumpu kepada pengalaman dan isu-isu berkaitan dengan e-learning - baik di sektor swasta maupun sektor kerajaan.
Disamping mendapat maklumat terkini, kesempatan ini juga menemukan PokNeng dengan beberapa pensyarah dan rakan semasa di universiti yang hampir 20 tahun tak berjumpa! Alhamdulillah, masing-masing masih mengenali dan saling mengingati...walaupun rupa fizikal masing-masing agak berubah di mamah usia.
Sewaktu pulang, dalam k/terbang - tanpa diduga bersua muka untuk pertama kali dengan seorang rakan GJ . Terus memberanikan diri memberi salam dan memperkenalkan diri PokNeng. Elin...nice meeting you. Tentu tengah sibuk sakang la ni ...maklumlah tak lama lagi nak jadi Raja Sehari...ahak!

No comments: